شهید شعبانــعلی نجفــی رودباری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید شعبانــعلی نجفــی رودباری

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید شعبانــعلی نجفــی رودباری

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام شعبان علی نجفی رود باری از شهدای دانش آموز شهرستان سوادکوه می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : چراغ علی
تاریخ تولد : 1348/06/08
تاریخ شهادت : 1365/12/12
محل تولد : سوادکوه شمالی
گلزار شهدای مرزیدره سوادکوه شمالی
نحوه شهادت : اصابت ترکش به کمر
محل شهادت : شلمچه - عملیات تکمیلی کربلای 5
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

آخرين مطالب

وصیت نامه

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۱ ق.ظ


1 – دیو صفتان که چون موجودی پلید در کمین انقلاب نشسته اند ٬ توطئه چیدند شاید بتوانند این سیل خروشان را از مسیر واقعی خود که همانا دست یابی به آیین پاک محمد (ص) است ٬ باز دارند ٬ ولی کور خوانده اند .
2 – پدر و مادر عزیزم ! خودتان بهتر میدانید که در این ایام کمک به اسلام واجب تر است . امام حسین فریاد بر آورد و گفت : هر کس می خواهد برود از این تاریکی شب استفاده کند چون فردا همه ی کسانی که با من هستند به شهادت خواهند رسید . فردا که موعد حمله فرا رسید ٬ به جز 72 تن از یاران امام بقیه به خانه های خود باز گشتند . چون این عده که بازگشتند ٬ در فکر مقام و منصب بودند .ولی این هایی که ماندند عاشق حسین و شهادت بودند . 
3 – پدر و مادر عزیزم ! وقتی من شهید شدم شما فکر نکنید که من نابود شده ام ٬ بلکه همان طور که در قرآن کریم آمده است « شهیدان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند» 
4– پدر ومادر عزیزم ! وصیت مرا قبول کنید و هرگز در میان مردم گریه نکنید . نماز را بخ.انید و روزه را بگیرید و خمس و زکات بپردازید و به فقرا و تنگ دستان کمک کنید .
5 – همان طور که تمام ما می دانیم٬ [ انسان ] چه امروز و چه چند سال دیگر خلاصه باید روزی به آن دنیا کوچ کند و فرق است میان انسانی که در دنیا هزاران گناه می کند و انسانی که در راه دفاع به شهادت می رسد .
6 – خواهرانم ! امیدوارم زینب گونه حجاب خود را حفظ نمایید .

۹۵/۰۵/۱۹ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی